Odpowiedzi

2010-03-18T19:02:41+01:00
1:5000
1cm-5000cm
1cm-50m

2,5*50=125m-szerokość
3*50=150m-długość

P=a*b
a=150m
b=125m
P=150m*125m
P=18 750m²

1ar=100m²
18750m²:100m²=187,5 a

obwód=
2*150m+2*125m=
300m+250m=
550m

0dp.działka w rzeczywistości ma 18 750m²(187,5 ara),na ogrodzenie potrzeba 550m siatki
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:33:26+01:00
1:5000 = 1cm-50m
2.5 x 50 = 125m szer
3 x 50=150m dłu.
P=ab
P=150 x 125
18750m(do potęgi 2)
18750m(do potęgi 2):100m(do potęgi 2)=187.5 a
2 x 150m + 2 x 125m = 300m + 250m = 550m
powierzchnia=18 750m²
siatka=550m
*potrzebne naj licze na cb*
pozdrawiam.
5 4 5