Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T13:01:31+01:00
Funkcja f(x)=9do x

czyli y=9do x
podstawiamy kolejno punkty to znaczy pierwszy w nawiasie za x i sprawdzamy czy z funkcji po podstawieniu wychodzi punkt drugi. jesli sie zgadza to znaczy ze punkt leży na lini wykresu.


np y= 9 do potegi 0

czyli y = 1
zatem (0,1) punkt należy

do wykresu nie będzie należał punkt C

gdyż y=9 do potęgi -½

y= 1/√9

y=1/3 a nie 3!!!!!!




2009-10-27T14:07:43+01:00
Y=9 do potegi x jesli pod x podstawisz pierwsza liczbe z twojego nawiasu tzn np[0,1] czyli to 0 i jesli ci nie wyjdzie 1 to znaczy ze ten punkt nie nalezy do wykresu i tak jest z c] bo x=-½ a 9 do potegi -½=1:3² czyli = jedna dziewiata a u ciebie jest 3 czyli punkt[-½,3] nie nalezy do wykresu tej funkcji
2009-10-27T18:33:29+01:00