Paweł ma książki na dwóch półkach. na górnej ma 2 razy więcej książek niż na dolnej. gdyby z górnej półki przełożył na dolną 7 książek, wówczas na obu półkach miałby taką samą ich ilość,ile książek ma paweł?
powino wyjść 42 książki
potrzebne da jutro szybko

2

Odpowiedzi

  • mk96
  • Początkujący
2010-03-18T18:59:19+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:03:00+01:00
42:2=21
21-7=14-na dolnej półce
21+7=28-na górnej półce