Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:02:44+01:00
A = 70 cm = 7 dm
b = 50 cm = 5 dm
c = 60 cm = 6 dm
V = a*b*c = 7 dm * 5 dm *6 dm = 210 dm³ = 210 litrów.
( bo 1 litr = 1 dm³)
Objętość tego akwarium jest równa 210 dm³ czyli można do niego wlać 210 litrów wody.
2010-03-18T19:03:13+01:00
A . 70 cm . 7 dm
b . 50 cm . 5 dm
c . 60 cm . 6 dm
V a * b * c = 7 dm * 5 dm * 6 dm _-_ = 210 dm³ = 210 litrów.
Objętość akwarium = 210 dm³
można wlać 210 litrów.. wody.