Odpowiedzi

2010-03-18T19:12:31+01:00
Sałatka z makaronem.

Przygotuj: makaron, kukurudzę, papryke,brokuły, majonez, pieprz, sól,

Czynności:
1.Pokrój starannie surowa paprykę na paski, szybko zagotuj wodę na brokuły i makaron.
2.Odsącz kukurydzę
3. Ugotowane składniki dokładnie rozłóż na tacy do wyschnięcia by nie były gorące
4.włóż powoli wszystkie składniki do miski
5.wymieszaj starannie z majonezem
6.dodaj do smaku soli i pieprzu
SMACZNEGO!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:30:19+01:00
Kotlety schabowe

Na początku ostrożnie odcinamy z filetu niepotrzebne części. Następnie szybko przygotowujemy panierkę i dokładnie panierujemy kotlety. Na kuchence ostrożnie podgrzewamy tłuszcz w patelni i delikatnie układamy na niej kotlety. Cierpliwie czekamy aż się usmażą, uważnie pilnując aby się nie przypaliły. Powoli wyciągamy je z patelni i pomalutku kładziemy na talerzu. Rozważnie dodajemy dodatki do kotletów, wraz z którymi będziemy kulturalnie spożywać posiłek i z radością w sercu zabieramy się powoli do jedzenia.
Smacznego xD