Odpowiedzi

2009-10-27T13:14:30+01:00
Cześć Kamil
Przed wczoraj pojechałem z rodzicami nad morze Bałtyckie.Na następny dzień popłyneliśmy w rejs statkiem było ogromny miał 5609cm mama stwierdziła że tam zanocujemy,wszyscy się zgodzili. Po paru godzinach na statku zjedliśmy obiad był bardzo smaczny ,były to owoce morza.Gdy wyszliśmy z podziemi statku to zobaczyliśmy że na morzu jest sztorm panowie kazali wszystkim wejść do środka było mi przykro bo nie mogłem zrobić zdjęć morza prosto z statku.O godzinie 21.00 poszliśmy spać ,ale ja nie mogłem usnąć bo strasznie kołysało statkiem ,a tata spał jak by był kamieniem .
Bardzo mi się podobało na rejsie

Pozdrawia Kinia
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T13:56:54+01:00
Czesc Mateusz!
Co tam u Ciebie slychac jak mijaja Tobie wakacje.Ja teraz jestem nad Morzem Baltyckim.Jest tu bardzo pieknie,sliczna plaza i duzo muszelek.Wczoraj postanowilismy z rodzicami ze wybierzemy sie na rejs statkiem po Morzu.Bylo super.Na statku byla zabawa dla doroslych i dla dzieci.Bawilam sie swietnie.Potem podali przepyszna kolacje.Bylo tam wszystko nawet owoce morza.Poznalam nowych kolegow i kolezanek nawet byli z naszej okolicy.Rodzice postanowili ze zostaniemu tutaj na noc.Dostlismy przepiekny pokoj.Mam nadzieje,ze nie dlugo sie zobaczymy i za rok pojedziemy na takie wakacje razem.

Sandra
5 4 5