Odpowiedzi

2010-03-18T19:04:12+01:00
4,6*5,50=25,30
3,8*6,30=29,94
25,30+29,94=80,54
mamie nie wystarczy pieniedzy zabraknie 30,50 zl
Jejku co za nieuk! Jak mozna tak napisac!!?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:05:49+01:00
Mama Kupiła 4,6 kg pomarańczy po 5,50 za 1 kg i 3,8 kg greiflutówm po 6.30 zł za 1 kg .Czy wystarczy jej 50 zł na zapłacenie za te zakupy ?
Ile pieniedzy zostanie lub ile zabraknie ?

4,6 x 5,50 = 25,30 zł za pomarańcze
3,8 x 6,30 = 23,94 zł za greifruty
razem zapłaci: 25,30 + 23,94 = 49,24 zł
50 zł - 49,24 zł = 0,76 zł
Odp; zostanie jej jeszcze 0,76 zł
4 3 4