Jakieś to porabane nie czaje ! POmóżcie to zrobić
Cw 1
Jaś wykonał ćwiczenie w podręczniku na str 52. ale tam nic nie pisze. Po dokonaniu pomiarów pozostawił cały zestaw ćwiczeniowy w swoim pokoju aż do późnych godzin wieczorowych. Następne ponownie zmierzy l temperaturę wody i ziemi 'bo w jednej puszcze i w drugiej było ziemia i woda" Odpowiedz, które z podanych zdań Jaś zapisał w zeszycie:

a)W pojemniku z glebą temperatura była niższa.
b)W pojemniku z glebą temperatura była wyższa.
c)W obu pojemnikach termometr wskazywał ę samą temperaturę.

Uzasadnij swoją odpowiedź
proszę bardzo żeby pomogliście mnie nie wiem czy to ta kategoria

2

Odpowiedzi

2009-10-27T14:19:02+01:00
ODP: c)W obu pojemnikach termometr wskazywał tę samą temperaturę.

Według mnie cała treść zadania nie ma nic do rzeczy, chodzi po prostu o to, że w dwóch identycznych pojemnikach panowała ta sama temperatura, a reszta zadania to była zwykła zmyłka.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T15:15:57+01:00
Chyba odpowiedź B, ponieważ woda szybciej się ochłodzi niż gleba.
1 5 1