Wyobraź sobie że znalazłeś się na bezludnej wyspie morze wyrzuciło na brzeg jeden sznurowany but,pustą puszkę po konserwach, agrafkę,okulary i lustro w ramie.podaj co najmniej jeden sposób nietypowego wykorzystania każdego przedmiotu.

3

Odpowiedzi

2010-03-18T19:09:45+01:00
Sznurowany but posłużyłby mi jako szuflada (coś do niego włożyć).
Puszkę zastosowałabym jako szklankę. Agrafką spięłabym dwa liście na leżak. Okulary przeciwsłoneczne, a lusterko skierowałabym w stronę słońca zeby był odblask z kąt dochodzi to światło i żeby ktoś mnie znalazł.
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:09:46+01:00
Sznurowany but- pudełko na różne małe przedmioty
puszkę po konserwach- jako kubek
agrafkę- do spięcia ubrania lub dziury w ubraniu
okulary i lustro- okulary położone na drewnie a lustrem odbicie światła w okulary by spowodować ogień na ognisko
29 4 29
2010-03-18T19:11:45+01:00
Z sznurówki zrobiłbym wędkę
dzięki okularom roznieciłbym ogień
w puszce ugotowałbym wodę
z agrafki zrobiłbym haczyk do wędki
lustro bym potłukł i zrobiłbym sobie z kawałków szkła coś w pod obie noża
17 4 17