Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T22:02:57+01:00
Współczesny kodeks rycerskiego postępowania:
1.Bądź odważny.
2.Nie bój się wyzwań.
3.Zawsze przestrzegaj zasad i regulaminów.
4.Dbaj o swoją rodzinę.
5.Nie zaniedbuj swojej wiary.
6.Bądź szczery.
7.Staraj się dążyć do celu mimo przeszkód.
8.Zachowuj się kulturalnie.
9.Szanuj innych ludzi i ich własność.
10.Bądź uczciwy.
11.Stawaj w obronie innych.

8 4 8
2010-03-18T22:36:11+01:00
Zachować się po rycersku to oznacza szlachetnie, honorowo, odważnie,...
Kodeks rycerski:
1.Rycerz kocha swoją ojczyznę.
2.Nigdy nie jest tchórzliwy.
3.Przegrane bitwy znosi z honorem.
4.Jest wzorem dla innych.
5.Nie krzywdzi słabszych(kobiet i dzieci).
6.Dobro i prawość przed niesprawiedliwością broni.
7.Szanuje ludzi wokół siebie.
8.Jest hojny dla ludzi w potrzebie.
9.Jest ambitny i podąża do celu.
10.Jest wierny swym zasadom i ideałom.
11.Ducha swego i ciało doskonali.
6 2 6