Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:09:30+01:00
Od dołu:
pogórze
regiel dolny
regiel górny
kosodrzewina
hale
turne
2010-03-18T19:09:52+01:00
Regiel dolny -Pasmo regla dolnego stanowią na ogól lasy i polany położone najniżej czyli do wysokości 1200 m n.p.m

Regiel górny-Ta strefa roślinna obejmuje wysokość od 1200 m do ok. 1550 m n.p.m. (w Tatrach Wysokich nawet 1650 m)

Piętro kosodrzewiny-Rozciąga się pomiędzy 1500 m a 1800 m n.p.m. Najbujniejsza rośnie na wysokościach górnej granicy lasu i osiąga wysokość nawet do 3 m.

Piętro hal-Ta strefa roślinności rozciąga się pomiędzy 1800 m a 2300 m n.p.m.

Turnie i piargi -Najwyżej położone piętro roślinności rozciąga się od wysokości ok. 2300 m po najwyższe szczyty tatrzańskie.

Dasz naj? Bo ostatni prawie wogule nie dajecie.Jak coś jeszcze trzeba pisz, pisałem z podręcznika.Napisze wtedy więcej.