Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:42:28+01:00
Dalatego,że miejscowość w której mieszkasz,tobie sie może wydawać nudną,a gdy poznasz legendy,dowiesz się wtedy bardzo ciekawych rzeczy np.dlaczego ludzie mówią na miasto lub wioskę
śmieszne nazwy?Można się wile ciekawych rzeczy dowiedzieć.
2010-03-18T19:42:42+01:00
Ponieważ, można się dowiedzieć różnych ciekawych rzeczy wiedzieć kto zamieszkiwał naszą miejscowość :)