Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:07:46+01:00
Rok ma 365 i 1/4 dnia. W ciągu czterech lat "zbierze się" jeden dzień (1/4*4/1 = 1). Rok przestępny trwa 366 dni - dochodzi jeden dzień w lutym.
9 3 9
2010-03-18T19:07:48+01:00
Okrążenie ziemi wokół słońca trwa 365 dni i 6 godzin czyli 365 i 1/4 4*(bo 4 lata)1/4=4/4=1 czyli co 4 lata zbiera nam się 1 dodatkowy dzień co daje 366dni w roku przestępnym
6 5 6
2010-03-18T19:13:29+01:00
Dlatego że pełen obrot ziemi wokół słońca trwa rok ma 365 dni i 6 godzin( 1 rok). mamy 6 godziny w zapasie czyli co 4 lata bedzie 24 godziny - 1 dzień:) i go się dolicza do roku i mamy 366 dni:)

7 5 7