Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T19:09:10+01:00
1. Główka np. koniczyna, pora, jeżogłówka;
2. Baldach złożony np. koper, marchew, barszcz Mantegazziego;
3. Grono np. konwalia, rzepak, mieczyk dachówkowaty, lepiężnik, kłoska;
4. Kłos np. babka, rdest, wierzba, kukurydza, pszenica, jęczmień, żyto
5. Koszyczek np. stokrotka, słonecznik, mlecz, oset;
Pozdrawiam!

  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T19:09:53+01:00
Sosna,jawor,dąb,klon,orzechowiec
2010-03-18T19:16:47+01:00
1. Koniczyna, jeżogłówka
2. barszcz Mantegazziego, koper, marchew
3. Konwalia, mieczyk dachówkowaty, lepiężnik, kłoska
4. wierzba, kukurydza, pszenica, jęczmień, żyto
5. oset, mlecz, stokrotka, słonecznik