Odpowiedzi

2010-03-18T19:11:28+01:00
Moim zadaniem powinnas napisać o tym że można się świetnie bawić nauką z matematyki układac tangramy lub grac nawet w zwykłe kółko i krzyżyk z polskiego układać śmieszne zdania a z przyrody np. układac różne rymowanki o zwierzęta
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:13:56+01:00
W przyszłości gdybym była nauczycielką to zachęcała bym uczniów do nauki.
Zrobiła bym to w taki sposób, że poświęcałabym uczniom czas po lekcjach, pomagała im w przedmiotach, których nie rozumią.
Dawała bym uczniom korepetycje w domach.Mogłabym też wysyłać ich na jakieś konkursy, w których idzie im najlepiej.
Jest dużo sposobów na zachęcenie ich do nauki, ale ja bym taki wybrała.




Można jeszcze coś dopisać.
1 1 1