Odpowiedzi

2010-03-18T19:12:40+01:00
Do zupy trzeba dodać nieco przypraw
niektórzy lubią jeść lody
nie jeden na świecie chciałby być silnym
nieraz lubie mmarzyć
niekiedy pani wytłumacza zadania
niewiele osób chodzi do kościoła
53 3 53
2010-03-18T19:13:29+01:00
Na sprawdzianie miałam nieco więcej punktów niż ty.
Niektórzy uczniowie naszej szkoły są ze sobą spokrewnieni.
Niejeden z nas ma swoje za uszami.
Nieraz chciałabym być już dorosła.
Niekiedy Michał wydaje się być całkiem fajnym chłopakiem.
Pójdę na ten konkurs, niewiele mam do stracenia.
45 3 45
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:18:33+01:00
Anka ostatnio nieco się poprawiła z nauką.
Niektórzy ludzie lubią długo spać, dlatego wstają rześcy i wypoczęci.
Wydaje mi się, że niejeden chłopak chciałby mieć taką dziewczynę, jak ona.
Wychowawca nie raz dzwonił do rodziców ze skargą na zachowanie ich syna.
"I śmiech niekiedy może być nauką" - Ignacy Krasicki.
Po nocy spędzonej w barze w portfelu zostało mi niewiele pieniędzy.

Mam nadzieję,że się podobają zdania :))
72 4 72
są super wielkie dzięki