Odpowiedzi

2010-03-18T19:13:31+01:00
Możesz narysować smutna posiać w tle stolikz książkami i piórem.
Postać może wyglądac jakby przechadzała sie po pokoju myśląc.
Zachowaj ciemne kolory(czarny,szary) symboizujące zmutek i żałobę.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:16:22+01:00
Tren 5- Ojciec który ze smutkiem patrzy jak drwal ścina małe oliwkowe drzewko. Drzewko można ozdobić czerwonymi kokardami.
Tren 7- Zamknięta na kłódkę skrzynia a obok rodzice.
Tren 8- Pusty pokój. Na środku krzesło, na którym siedzi samotny ojciec a w ręku trzyma zabawkę.
2 3 2