Krzyżówka:
1.Rzeka przepływająca przez dziewięć państw europejskich
2.Rzeka, która utworzyła najsłynniejszy kanion w USA
3.Druga pod względem długości rzeka w Polsce
4.Obszar, z którego wszystkie wody spływają do jednego morza
5. Wyschnięte koryto rzeki epizodycznej na pustyni
6.Jedna z granicznych rzek Polski
7.Najdłuższa rzeka świata
8.Święta rzeka Hindusów
Zadanie=Podaj dwa sposoby zapobiegania powodziom.

3

Odpowiedzi

2010-03-18T19:14:11+01:00
Łaba
Missisipi
Odra
delta
nie wiem
odra, bug
nil
ganges
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:16:11+01:00
1.Dunaj
2.Kolorado
3.Odra
4.Zlewisko
5.ued
6.Nysa łużycka lub Bug
7.amazonka
8.Ganges
2010-03-18T19:18:48+01:00
1. Wisła
2.Kolorado
3.odra
4. zlewisko
5.ued
6.Odra, San, Nysa Kłodzka
7.amazonka
8.Ganges