Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:13:24+01:00
Wieczorny spacer z psem.
Wspólne spożywanie posiłków.
Wykonywanie ćwiczeń gimnastycznych.
Staranne odrabianie zadań domowych.
Pranie odzieży roboczej.
2010-03-18T19:14:39+01:00
1.Dziś było słońce.
2.Jutro będzie sprawdzian.
3.Za dwa tygodnie będę miała korepetycje.
4.2 miesiące temu miałam urodziny.
5.Dostałam w prezencie kotka.
2010-03-18T19:16:49+01:00
1 Śmierć króla.
2 Wyjazd do kina.
3 Sprzątnięto pokój.
4 Trzeba zrobić tu porządek.
5 Wyjście na plaże.
6 Ucieczka z miasta.

możesz sb te zdania rozwinąć czy coś ; P