Odpowiedzi

2010-03-18T19:16:39+01:00
Najbardziej pasuje do mnie gepard. One jest szybkie i sprytne. Dużo poluje na zwierzęta takie jak: lew, struś,itp. Te zwierzę jest bardzo mądre.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:18:07+01:00
najbardziej do mnie pasuje kot. tak i on uwielbiam chodzic własnymi ścieżkami. zasze spadam na 4 łapy ( znaczy się z każdego nieszczęścia wychodzę cała)
tak jak i on gdy udomowie sie w jakims miejscu, trudno jest zmienić moje zdanie na ten temat.

jestem jak byk. nie lubie gdy ktoś macha mi czymś przed nosem, gdy ja już mówiłam że nie chce tego widzieć. moge wtedy zaatakować go. jestem też uparta, gdy coś postanowie, ciężko, mnie od tego odwieść. zazwyczaj miła i spokojna, ale gdy sie zdenerwuje potrafie dac komuś w kość