Odpowiedzi

2010-03-18T19:15:32+01:00
W czasach obecnych słowo patriotyzm nie jest już tak zacnym i szanowanym wyrażeniem jak to miało kiedyś. Teraz to nawet nie można powiedzieć, że w 100% jest się patriotą. Patriotą jest się w przypadku umiłowania, szanowania swej ojczyzny, a także możliwości poświęcenia siebie za swój kraj. Nie można mówić o żyłce patriotyzmu w przypadku naszych żołnierzy w Iraku czy Afganistanie, bo tam w grę wchodzą raczej względy finansowe. I to całkiem duże względy. Patriotą nie jest też człowiek, który śmieje się z rządu, partii czy polityków. Patriota dba o dobre imię ojczyzny.
2010-03-18T19:16:05+01:00
Oczywiście, że tak!

Może Polska jest trochę zacofana ale to jest jej urok, nie chcę by stała się taka sama jak Ameryka, Anglia itp. Chciałabym ,żeby Polska zawsze była krajem gdzie jest dużo pól, zbóż... czystego powietrza...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:17:29+01:00
Czuje sie patriotą ponieważ wyrażam miłość i przywiązanie do mojej ojczyzny i poświęcam sprawy osobiste sprawom narodu.
3 5 3