Wypisz środki stylistyczne z wiersza:

Nie wyrastaj z marzeń

Podobno z tego się wyrasta,
podobno to z czasem się zmienia.
Ty się nie zmieniaj, już taki zostań,
ty nie wyrastaj z marzenia.

Choćby ci było z nim niewygodnie,
choćby nawet z nim było źle ci,
to je troszkę, odrobinkę odmień,
ale go nie wyrzucaj na śmieci.

Będą mówili, żeś jeszcze dzieciny,
będą się może śmiali,
a ty się z nimi nie licz,
ty bądź taki, jaki jesteś nie inny.

I gdybyś nawet nie mógł sprostać
światu, co zmienia się i zmienia,
to ty się nie martw, taki już zostań
ty nie wyrastaj z marzenia.

2

Odpowiedzi

2010-03-18T19:20:35+01:00
Środki stylistyczne w tym wierszu to epitet, porównanie
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:20:55+01:00
Porównania - ,,ty bądź taki jaki jesteś nie inny,,
rymy- dziecinny, inny
przenośnie- ,,ale go nie wyrzucaj na śmieci,,
13 4 13