Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:30:41+01:00
Przczoła to bardzo pożyteczny owad ! wytwarza pyszny miód który człowiek nie potrafił by sam zrobić,bardzo nam jest potrzebny do zdrowszego słodzenia herbaty! zapyla kwiaty -bez nich świat nie byłby kolorowy i pełen życia !
2010-03-18T19:33:17+01:00
Pszczoła wytwarza miód (buduja z wosku plastry w ktorych jest miod).
Miód wykorzystuje sie do artykułów żywnościowych, oraz jest stosowany do leków przeciw różnym dolegliwościom.

:)