Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:18:10+01:00
1 minuta to 1/60 godziny
25 minut to 25/60=5/12 godziny
1 kwadrans to 15/60=1/4 godziny
3 kwadranse to 45/60=3/4 godziny
1 godzina to 1/24 doby
5 godzin to 5/24 doby
Pozdro Kuba1007p
1 2 1
2010-03-18T19:18:19+01:00
1 minuta to 1/60 godziny
25 minut to 25/60 godziny
1 kwadrans to 15/60 godziny
3 kwadranse to 45/60 godziny
1 godzina to 1/24 doby
5 godzin to 5/24 doby

Chyba tak powinno być :)
2010-03-18T19:20:19+01:00
1min to 1/60 godz
25min to25/60 godz
kwadrans to 15/60 godz to 1/4godz
3kwadranse to 3/4godz
1godz to 1/24 doby
5godz to 5/24 doby