Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:20:15+01:00
-prosze wybacz mi
-nie moge
-prosze wybacz jezus wybaczał
- no niewiem
-dobrze jezus wybaczał ja ci wybaczam
2010-03-18T20:15:11+01:00
Cześć ..............
-przepraszam ze ci to zrobiłam
- J tak powiedziałam
- wybaczysz mi
- byłaś moja najlepsza koleżanka i nie spodziewałam się tego po tobie
- żałuje tego przebacz mi
- obiecuje ze ci tego więcej nie zrobię