Odpowiedzi

2010-03-18T19:19:49+01:00
Fikcyjni: Maćko i Zbyszko z Bogdańca, Jurand ze Spychowa, Danusia Jurandówna Jagienka i Zych ze Zgorzelic, Hlawa, Sanderus, Fulko de Lorche, Hugo de Danweld, Cztan, Wilk,
Historyczni: królowa Jadwiga, król Jagiełło, książe Witold, księżna Anna DAnuta, książę JAnusz, Konrad von Jungingen, Lichtenstein, Zawisza Czarny, Powała z Taczewa, Zyndram
Wszystkie są poprawne- polonistka dyktowała
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:20:49+01:00
Bohaterowie historyczni:
- Władysław Jagiełło
- Jadwiga
- Witold – książę litewski
- Konrad von Jungingen – wielki mistrz krzyżacki
- Ulryk von Jungingen
- Janusz – książę mazowiecki
- księżna Anna Danuta
- rycerze polscy: Zawisza Czarny, Powała z Taczewa, Zyndram z Maszkowic.

Proszę bardzo :)
2 5 2
2010-03-18T19:21:51+01:00
Te postacie to : księżna Anna Danuta Powała ; Skirwoiłło Kuno von Lichtenstein ; Konrad von Jungingen ; Ulryk von Jungingen ; król Władysław Jagiełło ; królowa Jadwiga książę ;Witold