Odpowiedzi

2010-03-18T19:33:03+01:00
Te litery mają być jako pierwsze (słowa od nich mają sie zaczynać)? ;p czy mogą być w środku? ;)
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:14:07+01:00
1 Ojciec Jana Chrzciciela ? odp : Zachariasz
2 Apostoł wybrany na miejsce Judasza? odp Maciej
3 Anioł który ukazał się Maryji aby ogłościc jej dobra nowine? odp Gabriel
4 mial dwunastu synów? odp : Jakub
5 Uczeń który nie wierzyl w Zmartwychwstanie Jezusa? odp Tomasz
6 Jan Paweł drugi inaczej Karol....? odp Wojtyła
7 Czterech jezdzców....? odp Apokalipsy
8 Był nim Święty Mateusz? odp Celnikiem
9 .......... o miłości św Pawła?? odp Hymn
10 Obchodzone w Święta Wielkanocne? odp Zmartwychwstanie
11 Patron młodzieży św. Stanisław...? odp Kostka
12 Umył ręce wydajac wyrik na Jezusa? odp: Piłat
13 Jeden z synów Jakuba ? odp Juda
14 Św ......... Sieneńska? odp Katarzyna
15 Miejsce urodzenia Jezusa? odp Betlejem
16 Św. Paweł nazywał sie najpierw? odp Szaweł
6 3 6