Odpowiedzi

2010-03-18T19:22:13+01:00
6m=600cm
2m=200cm

1:20
1cm na rysunku:20 cm w rzeczywistosci

600/20=30
200/20=10

ODP: narysuj prostokąt o bokach 10 i 30 cm.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:22:58+01:00
Nie mogę Ci tego zeskanować, ale napiszę jak masz zrobić ;)
najpierw obliczenia:
a - 6m
b- 2m
w skali:
a - 6m / 20 = 600 cm / 20 = 30 cm
b - 2m / 20 = 200cm / 20 = 10 cm
i teraz musisz narysować chyba wiesz jak ;))
1 5 1
2010-03-18T19:25:48+01:00
6m = 600cm
2m= 200 cm
600/20=30 cm
200/20=10 cm
1 5 1