Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:24:33+01:00
Wiosna zaczyna sie 21 marca a kończy 22 czerwca;)))
jakie pytania??
wierszyk:
wiosna piękna jest,
wszyscy wkoło radują sie.
kwitna kwiaty,ptaki spiewają,
radosne dzieci po dworze biegają.
wiosna to piękny czas
do wypraw na łąkę i w las.
więc cieszmy się wszyscy wkoło,
bo wiosna nas pwietała wesoło;))
myśle że pomogłam;))
liczne na naj;))
Komentarz został usunięty
2010-03-18T19:30:15+01:00
Roapoczyna się 21 marca kończy 22czerwca.Pierwsze kwiaty

Na łące zakwitły pierwsze kwiaty

krokusy, przebiśniegi i pierwiosnek żółty.

Dzieci ich zrywać nie mogą,

bo są pod ścisłą ochroną


Wiosna

Wiosna to piękna dziewczyna

w marcu przychodzić zaczyna.

Śpiewają ptaki, kwitną kwiaty,

bo stopniał śnieg lodowaty

3 5 3
2010-03-18T19:53:46+01:00
Wiosna rozpoczyna się 21 marca a kończy 21 czerwca,ponieważ 22 czerwca rozpoczyna się lato.


IDZIE WIOSNA

Pada ciepły deszczyk,
Miłe grzeje słonko,
Ale jeszcze nocą
Zimno jest jabłonkom
Już nad rowem rośnie
Trawa niby szczotka,
A pod płotem pierwsza
Zakwitła stokrotka
Idzie wiosna, idzie,
Widać ją z daleka
A w mieście i na wsi
Każdy na nią czeka
2 5 2