Odpowiedzi

2010-03-18T19:24:46+01:00
Pc=2Pp+Pb
Pp=7 * 2=14
Pb=2 * 8 * 7 + 2 * 8 * 2 = 108 + 32 = 140
Pc= 2 * 14 + 140 = 168 (cm²)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:26:00+01:00
Pp=7*2
Pp=14cm²
Pc=2*Pp+Pb
Pb=2*P₁+2*P₂
P₁=8*2
P₁=16cm²
P₂=8*7
P₂=56cm²
Pb=2*16+2*56
Pb=32+102
Pn=134cm²
Pc=2*14+134
Pc=28+134
Pc=162cm²
2010-03-18T19:29:20+01:00
Pc = 2Pp + Pb krawędź= 8dm = 80 cm
Pp = 7*2
Pp = 14 cm2
Pb = 2*(8*2) + 2*(7*8)
Pb = 2*16 + 2*56
Pb = 32 + 112
Pb = 144 cm
Pc = 2*14 cm2 + 144cm2
Pc = 28cm2 + 144cm2
Pc = 172cm2