Odpowiedzi

2010-03-18T19:24:06+01:00
To są zaprzeczenie. Stosujemy je wtedy, kiedy czegoś nie mamy, nie posiadamy
np. Ich habe keinen Fernseher (nie mam telewizora)
Ich habe keine Lampe (nie mam lampy)
21 2 21
2010-03-18T19:27:08+01:00
Ein- jezyeli nie wiemy nic o rzeczowniku rodzaju meskiego
eine- jezeli nie wiemy nic o rzeczowniku rodzaju zenskiego
einen- jezeli nie wiemy nic o rzeczownki rodzaju nijakiego
kein- jest to slowki "zaden" czyl np. kein Problem \- zaden problem
keine jest to slowki "zadna" stosujemy w podobny sposob jak wyzej
keinen oznacza "zadne" i rowniez stosujemy jak wyzej
62 4 62
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:16:34+01:00
Kein-Mianownik 1przypadek rodzaj męski
keine-Mianownik 1przypadek rodzaj żeński
keinen-Biernik 4przypadek rodzaj męski
ein-Biernik 4przypadek rodzaj nijaki
eine-Mianownik 1przypadek rodzaj żeński
einen Biernik 4przypadek rodzaj męski
31 3 31