1.Janek rozpoczął lekcje o godzinie 8.00.Lekcje trwały po 45 minut , a przerwy po 10 minut.O godzinie 10.35 rozpoczęła się jedyna w ciągu dnia długa przerwa , trwająca aż dwadzieścia minut.
a)Jle lekcji miał Janek , jeżli mógł wyjść ze szkoły już o 12.35?
b) O której godzinie kończy się w szkole Janka siódma lekcja?

a wszystkie obliczenia daje naj naj naj

3

Odpowiedzi

2010-03-18T19:26:09+01:00
A. 4 lekcje
B. 14:30 :P

nie musiałam tego obliczać mam tak w szkole. xd
2010-03-18T19:26:15+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:28:40+01:00
A)
1 lekcja 8.00 + 45 = 8.45
2 lekcja 8.55- 9.40
3 lekcja 9.50 - 10.35
4 lekcja (długa przerwa) 10.55 - 11.40
5 lekcja 11.50. 12.35
6 lekcja 12.45- 13 30
7 lekcja 13 40 - 14.25

a)miał on 5 lekcji
b) o godzinie 14.25
liczę na naj