Napisz 10 przykładów rozwiązywania równań z + lub -
np. x+75=57
proszę tylko o same przykłady, bez rozwiązań
np. x+75=57 |-75
x =57-75
x =(-18)
nie potrzebuję takie czegoś ^^ wystarczą mi same przykłady , tak jak podałam w 1 np. ;]
z góry dzięki
I <33 Bonin

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:32:15+01:00
Y-24=35
10-u=12
15+3(y-9)=54
9+y+(-4+y)=56
t-12=24
9-(-6)+y=45
x-(5+x)=12
u+89=102
p+5(5-6)=19
12-t=4
4 3 4
2010-03-18T19:33:16+01:00
A) 3x+2=x-4
b) 1/2x -5=15
c)4x+10=-3x+5
d)-2x-7=3x-2
e)7-1/2X=4+2x
f)5(x-1)+2=2(x+2)
g) 3x-2=2(x-1)
h)x -7 +2x=12-x+3
i) 9x-4=2x+5
j)x+2+3x=2+4(x+2)
6 4 6