Odpowiedzi

2010-03-18T19:32:00+01:00
/=kreska ulamkowa
x% ZAWSZE zamieniasz na ulamek x/100
wiec
0,2/100*850=1,7
45,2/100*200=90,4
0,4/100*300=1,2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:38:11+01:00
A) 0,2% zamieniamy na ułamek czyli to wyjdzie 0,0002 i to trzeba pomnożyć przez tą liczbę czyli:
0,002 * 850=1,7
b)tu tak samo 45,2% zamieniamy na ułamek czyli 0,452 i to mnożymy przez daną liczbę czyli:
0,452*200=90,4
c)tu tak jak wyżej 0,4% zamieniamy na ułamek czyli 0,0004 i to mnożymy przez dana liczbę czyli:
0,004*300=1,2