Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:30:29+01:00
1 dag= 0,01kg
7 dag=0,07kg
18 dag=0,18kg
1 g =0,001kg
13 g=0,013kg
250g=0,25kg
1 kg=0,001t
73 kg=0,073t
125kg=0,125t

7mm=0,7cm
1 cm=0,01m
3cm=0,03m
9cm=0,09m
1m=0,001km
7m=0,007km
35m=0,035km
2 5 2
2010-03-18T19:31:16+01:00
1 dag= 0,01 kg
7 dag= 0,07 kg
18 dag= 0,18 kg
1 g = 0,001 kg
13 g= 0,013 kg
250g= 0,250 kg
1 kg= 0,001t
73 kg= 0,073 t
125kg= 0,125 t

7mm= 0,7 cm
1 cm= 0,01 m
3cm= 0,03 m
9cm= 0,09 m
1m= 0,001 km
7m= 0,007 km
35m= 0,035 km
1 5 1
2010-03-18T19:32:53+01:00
1dag = 0,01kg
7dag = 0,07kg
18dag = 0,18kg
1g = 0,001kg
13g = 0,013kg
250g = 0,250kg
1kg = 0,001t
73kg = 0,073t
125kg= 0,125t

7mm = 0,7cm
1cm = 0,01m
3cm = 0,03m
9cm = 0,09m
1m = 0,001km
7m = 0,007km
35m = 0,035km