Odpowiedzi

2010-03-18T19:42:45+01:00
1.Tomek w krainie kangurów
2.Tomek na Czarnym Lądzie
3.Tomek na wojennej ścieżce
4.Tomek na tropach Yeti
5.Tajemnicza wyprawa Tomka
6.Tomek wśród łowców głów
7.Tomek u źródeł Amazonki
8.Tomek w Gran Chaco
9.Tomek w grobowcach faraonów
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:43:13+01:00
1."Tomek w krainie kangurów"
2."Tomek na czarnym lądzie"
3."Tajemnicza wyprawa Tomka"
4."Tomek wśród łowców głów"
5."W grobowcach faraonów"
6."Tomek u źródeł Amazonki"
7."Tomek na wojennej ścieżce"
8."Tomek w Gran Chaco"
9."Tomek na tropach yeti"

sama pisałam ale nie wiem czy po kolei napisałam ;/
3 5 3