Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:37:02+01:00
Idzie wiosna, ida kwiaty
znów zakwitły pąki róż
lecz dni spędzone w szkole
nie powrócą nigdy już.
Tu narcyz, tam krokus, gdzieś dalej przebiśnieg zakwita
każdy radośnie wiosnę powita!

Pani Wiosno! Wracaj do nas juz!
Bo krokus nie cha rosnąć! Tchórz!
Najbliższe miesiące Wiosno weź do rąk!
Otwórz nimi każdy pąk!
takie cos...myśle ze pomogłam ;)
będzie naj?
6 4 6
2010-03-18T19:46:25+01:00
Kwiaty
Piękne i pachnące,
Rosną na całej łące
Jest ich tysiące!
Ozdabiają wszystkie ogrody,
Lubią słoneczne pogody
I potrzebują swobody.
Zachwycają różnorodnością
Nieskazitelnością
i swą niepowtarzalnością.
Tworzą cudowne kompozycje
Przybierają różne pozycje.
Wiatr je kołysze,
Zakłóca ich cisze,
Z zachwytu aż dyszę.
Kolorują świat cały
dla utwierdzenia swojej chwały,
By wszystkie panie wzdychały.




4 3 4
2010-03-18T19:49:24+01:00
Kwiaty białe, zielone i czerwone są też piękne. Chodzi oto że nigdy nie są żedne. Tu jest kolor tam jest kolor i na kwiatku trzecim jest też kolor. Leci pszczółka i zapyla oraz kradnie kwiatom pięknym i jasnym jak te słońce coooo nektar.Tulipany piękne są ziarnopłony i pszylaszczki jaśnieją jaśnieją swym blaskiem pieknym.
2 3 2