Odpowiedzi

2010-03-18T19:34:51+01:00
Mrówka-pracowita
wilk-tajemniczy
czapla-zwinna
cielę - leń
szczór zwinny
rak-powolny
ryby-szybkie
osioł - uparty
kot - sprytny

mam nadzieje że pomogłam!
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-18T19:35:11+01:00
Mrowka-pracowitosc
wilk-agresywnosc
czapla- nie wiemm . ;/
cielę-lenistwo
szczur-spryt
rak-denerwujący? xd
ryby-uspokajające
osiol-uparty
kot-leniwy , sprytny

mam nadzieje ze pomoglam..
i licze na naj.. ;)
7 3 7