Wpisz obok zdania P(prawda) lub F(falsz):
1.Skala macierzysta stanowi plytka warstwe slabo rozlozonych substancji organicznych....
2. Mady sa glebami , ktore wystepuja w okresowo zalewanych dolinach rzek, we wszystkich strefach klimatycznych....
3.Makia to wiecznie zielone , twardolistne zarosla porastajace wybrzeza basenu Morza środziemnego....

2

Odpowiedzi

2010-03-18T19:33:03+01:00
1F - jest to podłoże pod glebę (jest najgłębiej)
2P
3P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:36:14+01:00
1.Skala macierzysta stanowi plytka warstwe slabo rozlozonych substancji organicznych.... FALsZ
2. Mady sa glebami , ktore wystepuja w okresowo zalewanych dolinach rzek, we wszystkich strefach klimatycznych.... PRAWDA
3.Makia to wiecznie zielone , twardolistne zarosla porastajace wybrzeza basenu Morza środziemnego.... PRAWDA