Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:37:10+01:00
A wiec tak liczymy objetosc tych pojemnikow ze wzoru :
V=pp* h pp=9cm kwadratowych h=6cm
a i 1litr wody=1000cm szesciennych
V=9*6
V=54cm szescienne
50*1000=50000cm szesciennych
50000:54=926
odpzeby rozlac 50 litrow tego naopoju potrzeba 926 tych pojemnikow
Pozdrawiam kuba1007p
1 5 1
2010-03-18T19:38:16+01:00
Dane:
V=50[l]=50[dm3]*1000=50000[cm3];
V1=Pp*h;
V1=9*6-=54[cm3];
Ilość pojemników:
V/V1=925,9,926-pojemników.
Odp.Potrzeba 926 pojemników.
1 5 1
2010-03-18T19:38:19+01:00
V= Pp x h
V 9cm2 x 6= 54cm3
1l-1000cm3
xl - 54cm3
x= 0,054l
54/ 0,054= 1000 pojemników

1 5 1