Odpowiedzi

2010-03-18T19:34:51+01:00
Okazuję miłośc przez dobre oceny,przez pomaganie i przez okazywanie szacunku
2010-03-18T19:36:40+01:00
Pomagasz im, mówisz że kochasz ich, dajesz im ciepło
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:37:16+01:00
Jak zapytałam mamę w jaki sposób okazuję jej miłość to powiedziała,że ona to po prostu czuje. Ja zawsze staram się przy niej być ,nie tylko w trudnych i złych chwilach w naszym życiu. Staram się jej pomagać wtedy,gdy jest jej to potrzebne,gdy widzę,że jakaś rzecz do zrobienia mnie nie przerasta i jestem w stanie ze wszystkich sił jej pomóc. Moim zdaniem trzeba tę miłość okazywać w jeden sposób :
pokazywać mamie i tacie,że w każdej sytuacji mogą na nas liczyć i ,że nigdy ich nie zwiedziemy !
4 4 4