Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T14:39:40+01:00
CH3--CH(CH3)--CH(CH3)--CH(CH3)--CH(CH3)--CH3

Jak będziesz pisać wzorek w zeszycie, to rodnik metylowy (CH3) napisać trzeba połączony z tymi węglami przed nawiasem i skierowany w górę albo w dół.

Pozdro)
2009-10-27T19:43:12+01:00
CH3-CHCH3-CHCH3-CHCH3-CHCH3-CH3
H H H H H H
| | | | | |
H-C- C - C - C - C - C-H
| | | | | |
H CH3 CH3 CH3 CH3 H