Odpowiedzi

2010-03-18T19:37:15+01:00
Cenę towaru wynoszącą 560zł obniżono dwukrotnie najpierw o 15% a potem jeszcze o 10% ile wynosi cena po obniżkach

560 zł - 15% = 560 - 84 = 476 zł
476 zł - 10% = 470 - 47,6 = 428,40 zł
Odp: po obniżkach cena towaru wyniesie 428,40 zł
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:37:46+01:00
560-560*15%=560-84= 476
476-476*10%=476-47,6=428,4
Cena towaru po obniżce jest równa 428,4 zł.
5 4 5