Odpowiedzi

2010-03-18T19:38:25+01:00
Pole podstawy = 0,3dm × 0,2dm
Pole podstawy = 0,06dm²

Pole boczne = 0,2dm × 0,4dm × 2 + 0,4dm × 0,3dm × 2
Pole boczne = 0,16dm² + 0,24dm²
Pole boczne = 0,4dm²

Pole całkowite = 0,06dm² × 2 + 0,4dm²
Pole całkowite = 0,12dm² + 0,4dm²
Pole całkowite = 0,52dm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:41:49+01:00
A=3cm
b=0,2dm=2cm
c=4cm

Objętość:
P= a*b*c
P=3*2*4
P=24 (cm sześcienne)

Pole:
P=2*a*b+2*a*c+2*b*c
P=2*3*2+2*3*4+2*2*4
P=12+24+16
P=52 (cm kwadratowe)