W kuchni zmieści się 15m sześciennych powietrza. Ile to litrów?
a) 150 000 litrów
b) 15 000 litrów
c) 1 500 litrów
d) 150 litrów

TYLKO MUSZĘ MIEĆ DO TEGO OCZYWIŚCIE OBLICZENIA, BO SAMA ODPOWIEDŹ NIE WYSTARCZY
AHA I JEŻELI TO SIĘ PRZYDA DO TEGO ZADANIA TO KUCHANIA MA POWIERZCHNIĘ 6M2(SZEŚĆ METRÓW KWADRATOWYCH)
Z GÓRY DZIĘKI

2

Odpowiedzi

2010-03-18T19:38:11+01:00
15 m³ = 15000 dm³ = 15000 l

Odp b)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:41:11+01:00
Sposób 1 na proporcje:
1 m³=1000 l
15m³= x

x= (15m³*1000l) : 1m³=15000l : 1 = 15000l

sposób 2:
1m³=1000l
15m³= 15*1000=15000l

Odp. B
2 5 2