Przetlumaczcie

msza
temperatura
zawody
album
swiat
popularny
rezyser
uzywac
pracowac
zabawny
tancerka
rozny,inny
kiedy
teraz
w wieku 14lat
chciec
gracz
w zeszlym tygodniu
nagrac plyte
zwierzeta
pozniej
ogrod
optymistyczny
mieszkac
w zeszly poniedzialek
Dzieki Wielkie;p

2

Odpowiedzi

2010-03-18T19:39:08+01:00
Mass
temperature
games
Album
World
popular
director
to use
work
funny
dancer
corner, another
when
now
aged 14lat
might want
player
Last week in ...
burn
animals
later
garden
Optimistic
live
last Monday
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:44:39+01:00
Mass
temperature
competition
album
world
popular
director
use
work
amusing, funny
dancer
other
when, as
now
....
want
player
in last week
record plate
animals
later
garden
optymist
live, reside
in last Monday