Odpowiedzi

2010-03-18T19:41:02+01:00
Bo to ludzkie i człowiek jako istota społeczna lgnie do reszty i czuje się w ten sposób spełniona.w grupie można więcej zdziałać. ludzie zrzeszają się w organizacjach, żeby osiągnąć efekt synergii
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:43:36+01:00
Moim zdaniem ludzie chcą czuć się potrzebni,bądź też mają chęć i potrzebę pomagania innym ludziom-jeśli chodzi o organizacje tj. UNICEF. A jeśli chodzi o inne ,dotyczące muzyki,poezji,czy też np. tańca, to chodzi tutaj o przynależność do jakiejś grupy społecznej. Ludzie zrzeszają się w tych grupach bo chcą się przede wszystkim rozwijać pod danym kątem i darzyć do wymierzonych sobie celów.