Odpowiedzi

2010-03-18T19:42:21+01:00
Hamlet
Makbet
Romeo i Julia
wiecej nie znam mam nadzieje z epomoglem xD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:44:29+01:00
Tytus Andronicus
Romeo i Julia
Juliusz Cezar
Troilus i Kresyda
Hamlet
Otello
Makbet
Antoniusz i Kleopatra
Koriolan
Tymon Ateńczyk
7 4 7
2010-03-18T19:52:42+01:00
Dramaty Williama Szekspira to:
- Romeo i Julia
- Hamlet
- Makbet
- Poskromienie złośnicy

3 3 3