Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:46:08+01:00
Teza: Najważniejsze w życiu człowieka jest to co nas otacza .

Argumenty:
1.Przyroda jest najcenniejszą i najważniejszą rzeczą dla człowieka bez której nie mógł bym w stanie przeżyć .
2. Rodzina jest darem od Boga bez której człowiek byłby nikim.
3. Zwierzęta są kochane przez ludzi i są przyjaciółmi i dbają o nasze bezpieczeństwo.

Podsumowanie : Najważniejsze w życiu człowieka jest to co nas otacza .
1 5 1
2010-03-18T19:47:02+01:00
Najważniejsza w życiu człowieka jest miłość. Każdy bardzo jej potrzebuje, ponieważ bez niej nie istniałby. Miłość daje człowiekowi poczucie bezpieczeństwa i nie tylko. Miłość nadaje sens życiu, bo gdy ktoś nie ma bliskiej osoby jest mu smutno.
2 4 2