Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:46:17+01:00
A] 6x=3
x=3/6
x=1/2
b] -3x=7
x=7/-3
x=-7/3=-2 i 1/3
c] 2x=jedna piąta
2x=1/5
x=1/5:2
x=1/10
d]1,2x=4,8
x=4,8/1,2
x=4
e] jedna trzecia x=3
1/3x=3
x=3:1/3
x=3*3
x=9
f]- trzy piąte x=-5
-3/5x=-5
x=-5:-3/5
x=-5*-5/3
x=25/3
x=7 i 4/3
g]trzy czwarte x=- cztery dziewiąte
3/4x=-4/9
x=-4/9:3/4
x=-4/9*4/3
x=-16/27
h]0,1x=-7
x=-7:0,1
x=-70
pozdrawiam:)
1 5 1
2010-03-18T19:46:34+01:00
A)x=1/2
b)x=-1 i 1/2
c) 10x=1
x=1/10
d)x=4
e)x=9
f)-3x=-25
x=8 i 1/5
g)16x=18
x=1 i 1/8
h) x=-0,7